ח"כ ישראל אייכלר: "החשש שלי שהממשלה תתקפל"

אסתי פלד No Comments on ח"כ ישראל אייכלר: "החשש שלי שהממשלה תתקפל"

יו"ר ועדת העבודה והרווחה ח"כ אייכלר ב"מהדורה המרכזית"י: "מי שקרא קצת על המהפכה הסובייטית ברוסיה מבין שמדובר במהפכה אנטי-דמוקרטית. הם הצליחו להפחיד עם שלם והסכנה הגדולה היא שהממשלה תיכנע לדיקטטורים הללו. גם בכנסת יש קוד אתי של לבוש הולם ואיש לא מתקומם. חוק המקומות הקדושים, הוא הכי תמים שיש. המהפכנים יושבים עם תעמולנים ואסטרטגיים, מגייסים את התקשורת ופתאום אנחנו צריכים להתנצל

ישראל אייכלר צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ ישראל אייכלר, יו"ר ועדת העבודה והרווחה, לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": למדנו היום שיעור בתעמולה סובייטית, איך מפחידים עם. במקום לדבר על תומכי bds שהורסים את כלכלת ישראל על ידי חרמות. זה הצליח להם. גם בכנסת יש קוד אתי, אני מכיר את חוק המקומות הקדושים, הוא חוק הכי תמים שיש. הם יושבים עם תעמולנים ואסטרטגיים, זוהי דרישה לגיטימית, ופתאום אנחנו צריכים להתנצל"

עוד אמר אייכלר: "דיברתי אתמול עם ראשי ההסתדרות שאמרו שלא יתנו למחאה הזאת. הם פנו אלינו, ראשי הוועדות לחתום על מסמך שהרפורמה תפגע בעובדים. אנחנו מגנים על הדמוקרטיה, ומי שקרא על ברית המועצות מבין שמדובר במהפכה"

ח"כ ישראל אייכלר: "החשש הגדול שלי, שהממשלה תתקפל והציבור הדמוקרטי ייכנע ויחזיר את המדינה לחמישה עשר שופטי בג"צ והתקשורתניים. ואז נחזור לשלטון דיקטטורי ומרושע תחתיו היינו עשרות שנים. לא מזלזל בחשש לפגיעה בנתניהו, עוד יבוא מטורף שעלול לעשות מעשה. אני אומר למבוגרים שבמחנה השמאל, ביקורת והפגנות זה בסדר גמור, אבל טרור תקשורתי כזה עלול להוביל לאסון גדול".:

הראיון המלא:

"הדיון שנעשה ביום שני יאפשר להרחיב את סל השיקום. אם נצליח לפרוץ את הדרך לכולם ולא רק לשליש כמו שנהוג היום – נסייע להמון משפחות. יש בעיה למשל, לעשרות אלפים שיש להם אישור לשהות בארץ, אבל כשהם יוצאים מפסיק להם ביטוח הבריאות. ישבנו עם רשות האוכלוסין והביטוח הלאומי שהבטיחו שזה ייפתר עד פסח".

ח"כ אייכלר הוסיף על פעילותו בעניין תאונות העבודה: "אתמול נהרגו שני אנשים. אתמול ישנו עם אלוף אייל בן ראובן, שרוצה להטמיע תקנות ותרבות בטיחות חדשה באתרי בנייה. זה נהוג בעולם, אבל בישראל פחות"



0 תגובות